قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

سبد گل برای تبریک

سبد گل
سبد گل
آذر ۸, ۱۳۹۷

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

اگر میخواهید سبد گل برای تبریک هدیه بدهید توجه داشته باشید نوع چینش و نوع رنگ بندی شاد ، یک سبد گل را زیباتر کرده که مناسب تزئینات مراسمات از قبیل جشن تولد ، بله برون ، تبریک ، نامزدی ، مهمانی و کادو دادن به دوستان و نزدیکان می شود

هدیه دادن از سالیان بسیار دور مرسوم بوده است. ایرانیان جزو نخستین ملتی بودند که به یکدیگر گل هدیه می دادند. اجرای این سنت دیرین در زادروزها، سالگردها، مناسبت ها و آشنایی های شیرین و تلخ، از دیرباز برای حفظ و تحکیم روابط‌ مان با آدم های اطراف و ساختن خاطره های خوب با آنها تا به امروز ادامه داشته است.

خرید هدیه ای مناسب و شرایط تقدیم نمودن آن، یکی از مهمترین اصول در هر رابطه ای به شمار می آید. اینکه چه هدیه ای بخریم، در چه زمانی، چگونه و با چه پیامی آن را تقدیم کنیم، می تواند تعیین کننده میزان صمیمیت روابط مان باشد.
گل رز قرمز نماد عشق پاک است.گل رز قرمز را به نامزدتان هدیه دهید

رز قرمز

رز قرمز

گل رز صورتی نماد تحسین، ملایمت، عزت، ظرافت، بی گناهی، و شادی است ، سایه های مختلف صورتی می تواند معانی مختلفی را انتقال دهد.

رز صورتی

رز صورتی

گل رز زرد باعث ایجاد احساسات گرم و شادی می شود.

رز زرد

رز زرد

گل رز سفید به طور سنتی در مراسم عروسی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند آغاز جدیدی را نشان دهد.

رز سفید

رز سفید

دادن گل رز نارنجی می تواند عاشقانه ی پرشور شما را نمادین کند و هیجان شما را نسبت به فرده دیگری نشان دهد.
گل رز بنفش کمرنگ عشق در نگاه اول یا فقط یک راه جادویی برای گفتن “من عاشق تو هستم”
یک دسته گل رز هلویی نشان دهنده قدردانی عمیق شما و یا یک روش عالی برای گفتن تشکر از شماست.
اگر عاشق شدید و خواستید برای معشوقتان به عنوان یک عاشق بی نام ونشان دسته گلی ارسال کنید از رز آبی که نمادی از مرموزیت است میتوانید انتخاب کنید.

رز آبی

رز آبی

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

سبد گل برای تبریک

دسته گل تبریک

مطالب بالا درباره دسته گل نیز صادق است ، هنگام انتخاب گل‌ برای دسته گل یا سبد گل بر اساس رنگ آنها در صورتی که در فصل بهار قرار دارید از گل‌هایی با سایه‌های کمرنگ استفاده کنید.

اگر در فصل زمستان قرار دارید بهتر است گل‌هایی با سایه‌های تیره‌تر را انتخاب کنید. اگر گل‌های انتخابی شما به اندازه کافی رنگارنگ نیستند، می‌توانید آنها را با یک روبان رنگی با رنگ متضاد رنگ گل که دور آنها بسته می‌شود تزئین کنید.

گل‌ سفید

گل‌های سفید رنگ نماد خلوص و ظرافت هستند و ویژگی‌های ذاتی این گل‌ها می‌تواند ذهن گیرنده را درگیر کند. گل‌های سفید رنگ بسیار شگفت انگیزند و همیشه مورد علاقه و احترام قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توانید از گل‌های سفید رنگ برای خوش آمد گویی به عزیزانتان استفاده کنید.

گل‌ آبی

گل‌های نفیس همیشه به رنگ آبی هستند. هر زمان که با گل آبی رنگ به استقبال عزیزان خود می روید بسیار خوشحال خواهند شد. انتخاب گل‌هایی با رنگ آبی می‌تواند بزرگی موفقیت افراد را نشان داده و برای تبریک استفاده شود. شما می‌توانید هیجانات توأم با شادی برای موفقیت عزیزان خود را با گل‌هایی به رنگ آبی نشان دهید.

گل‌ نارنجی

گل‌های نارنجی رنگ می‌توانند عشق و نشاط شما را به بهترین شکل به شخص مورد نظرتان نشان دهند.

گل‌ قرمز

گل‌های سرخ جزو محبوب ترین و پر زرق و برق دار ترین گل‌ها می‌باشند. خرید یک دسته گل رز قرمز نشان دهنده عشق شما نسبت به شخص مورد نظرتان است و سرخوشی لذت‌بخشی را ایجاد می‌کند. استفاده از گل‌های قرمز در روزهای خاصی مانند سالگرد ازدواج، ولنتاین و غیره عالی می‌باشند.

گل‌ صورتی

افراد پس از دریافت گل‌هایی که به رنگ صورتی هستند به وجد آمده و بسیار خوشحال می‌شوند. گل‌های صورتی بسیار زیبا هستند و می‌توانند همه را با زیبایی خود محسور کنند. گلبرگ‌های صورتی هر گل قدرت به دست آوردن قلب گیرنده را دارد. شما می‌توانید توسط دسته گل‌های صورتی رنگ به عزیزانتان خوش آمد گفته و پیوندی که برای تمام عمر است را بسازید.

خرید سبد گل تبریک با کیفیت تضمین شده از سایت یازگل

گل‌ها جایگاه ویژه‌ای در میان هدیه‌ها دارند و به گونه‌ای انتقال دهنده احساس شما هستند. خرید سبد گل نه تنها برای شما شادی آور خواهد بود، بلکه نشان دهنده حس مثبت شما نسبت به حضور طرف مقابل در زندگی شما است. شما با خرید یک سبد گل به او ثابت می‌کنید که برای شما مهم بوده و حضور او در زندگی شما ارزشمند است. ما برای شما شرایطی ایجاد کرده‌ایم که خرید سبد گل تبریک آسان شود و بتوانید از خانه و بدون نیاز به مراجعه به گل فروشی گل مد نظر خود را بخرید و برای عزیزانتان بفرستید.

هدیه دادن گل همچنان هم با استقبال مواجه می‌شود، به ویژه اینکه یک سبد گل لاکچری شیک را به هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدهید تا بداند به یاد او بوده‌اید. این روزها خیلی راحت می‌توانید بهترین سبد گل تبریک را حتی به صورت آنلاین سفارش دهید.

این مطلب را هم بخوانید : سبد گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *