قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

گل فروشی آنلاین

تولید کننده گل و گیاه
تولید کننده گل و گیاه
آذر ۵, ۱۳۹۷
سبد گل
سبد گل
آذر ۸, ۱۳۹۷

گل فروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین : این روزها همه چیز داره به سمت آنلاین شدن پیش میره!خب گل فروشی هم از ماجرا مستثنی نیست در سال های اخیر تعدادی گل فروشی آنلاین راه اندازی شده اند البته سایت یازگل نیز یک گل فروشی آنلاین به حساب می آید. حالا در این نوشته به معرفی چند گل فروشی آنلاین که دارای وب سایت با کیفیت و زیبا هستند می پردازیم:

گل فروشی میخک

گل فروشی میخک

اصلیترین و مهمترین فعالیتهای گفروشی میخک طلایی را میتوان به صورت موارد زیر برشمرد:
● ارائه جدیدترین متد گل آرایی
● دریافت سفارش و ارسال گل به سراسر ایران و تمام نقاط جهان
● فروش اینترنتی گل و گیاه
● ارسال گل به ۱۶۰ کشور جهان
● گل آرائی مجالس، همایش، سمینارها و…

تاریخچه گلفروشی میخک طلایی:

گلفروشی میخک طلایی در سال ۱۳۵۰ با تلاش و پشتکارجناب آقای فریدون ولی زاده تاسیس وشروع به کار نمود.

وی درابتدا در فلکه اول خزانه شروع به فعالیت نمودند سپس بعدازسه سال در سال۱۳۵۳ محل کنونی واقع درخیابان خاوران را افتتاح کردند.
ایشان در سال ۱۳۶۴ برای توسعه و تولید گل و گیاه زمین کشاورزی را به مساحت یک هکتاردر منطقه حصارکلک ورامین را در نظر گرفته وآغاز به کار نمودند.

درابتدا شروع به کاشت پیاز گلهای شاخه ای و گیاهان زینتی نمودند ودر سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را گسترده نموده و به تولید میخک -جربرا- رز- مریم- شبو- گلایل- میمون وگیاهان زینتی شامل فنکس- محبوبه شب- حسن یوسف- بنفشه- مینا چمنی وسینری دست یافتند.
محصولات این موسسه در ۱۴ گلخانه که مساحت هر کدام۵۰۰ مترودر مجموع به مساحت ۷۰۰۰ متر پرورش می یافتند.

به دلیل اینکه ایشان برای تغذیه گیاهان از ایده های جدیدی استفاده می کردند موفق شدند در سال ۱۳۶۷ بهترین نوع میخک و مریم را تولید کنند.

ایشان به خاطر فعالیت چشمگیر در این حرفه در سال ۱۳۸۷ موفق به در یافت لوح سپاس در نمایشگاه بین المللی گل و گیاه وتجهیزات پارکی و صنایع وابسته گردیدند.

خب بنده هم به آقای ولی زاده تبریک میگم. گل فروشی میخک ۵ سال از من بزرگ تر هست و آدرس اینترنتیش هم اینه : http://mikhak.ir

گل فروشی بیشه

گل فروشی گل بیشه

این سایت رو واقعا دوست دارم بخصوص متن هایی که برای گلها نوشتن قشنگه گل بیشه گروه هست و خودش رو اینطوری معرفی میکنه :

ما در گلبیشه شاهد هزاران لبخند بوده ایم . لبخند هایی که مستقیما نتیجه خرید گل و ارسال دسته گل ها برای دریافت کنندگان آن بوده و این مهمترین دلیلی است که باعث خشنودی و احساس افتخارمان می شود . امروزه گلبیشه مطمئن ترین گل فروشی آنلاین در ایران می باشد که رهبر بازار کسب وکار اینترنتی ارسال گل به ایران در نوآوری و کیفیت و سطح پوشش کشوری در زمینه سفارش گل آنلاین می باشد.
سیستم ارسال گل ما در گلبیشه به اینصورت می باشد که سفارش دهنده حداقل ۲۴ ساعت قبل از موعد ارسال گل باید سفارش جعبه گل مطابق سلیقه خود را ثبت کند . ارسال گل توسط نیروهای آموزش دیده گلبیشه در سراسر کشور انجام میشود و گل های طبیعی که همگی تازه و شاداب هستند ، از نزدیکترین انبار گل به محل تحویل سفارش تهیه می شوند .
اگر مراجعین محترم به سایت گلبیشه نیاز به خدمات ارسال فوری گل داشته باشند ، در صورتی که گل مورد نظر ایشان در همان روز در نزدیک ترین انبار گل به محل ارسال سفارش موجود باشد ، ظرف کمتر از ۳ ساعت امکان پذیر می باشد .

برای دیدن گلبیشه اینجا کلیک کنید

گل فروشی رام گل

گل فروشی رام گل

در وب سایت رام گل و در قسمت درباره ما خود را اینگونه معرفی کرده اند:
با توسعه تجارت در فضای مجازی و در زمینه های مختلف ، نیاز به ایجاد یک درگاه فروش ساده و مطمئن برای هر کسب و کاری ضروری به نظر می رسد .لذا برآن شدیم تا در این عرصه نیز در کنار شما باشیم.
این وبسایت با هدف ایجاد محیطی مطمئن و در دسترس برای همه جهت بازدید ، تبادل اطلاعات و همچنین فروش انواع گل ها و گیاهان و سایر نیاز های مربوط به باغبانی جهت استفاده علاقه مندان ایجاد گردیده است و به ضرورت در حال حرکت رو به جلو و افزایش کیفیت و تنوع خواهد بود.
امیدواریم در کنار هم بتوانیم از این علاقه مشترک لذت ببریم.

ما هم امیدوارم در کنار شما از این علاقه مشترک لذت ببریم آدرس وب سایت رام گل www.ramgol.com می باشد

گل فروشی بانک گل

گل فروشی بانک گل

بانک گل در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش گل های شاخه ای آغاز نمود. از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۸ ضمن خرید و فروش عمده گل به گلفروشان، وارد حیطه ی طراحی و گل آرایی شد و اقدام به تاسیس یک گلفروشی نمود که این فعالیت، تجربه های بسیار ارزنده ای را در امر خرده فروشی به همراه داشت. از سال ۱۳۸۰همزمان با رشد صنعت خرید گل و گیاه در کشور، بانک گل به عنوان رابط فروش عمده ی گل از تولیدکنندگان به خرده فروشان (گلفروشان سطح ایران ) بیشتر در بین رقبا شناخته شد و توانست قراردادهای سالیانه با تولیدکنندگان مطرح گلهایی مانند آنتوریوم، رزهلندی، آلسترومریا در ایران و همچنین واردکنندگان گل ارکیده جهت فروش محصولاتشان منعقد سازد و به صورت بنگاهی جهت فروش عمده، به فعالیت خود ادامه دهد.

مدیریت بانک گل با اتکا بر توانایی ها و تجارب گرانبهای خود در زمینه فروش، طراحی و گل آرایی قصد دارد فعالیت اقتصادی خود را بر بستر شبکه جهانی اینترنت گسترش دهد و تلاش دارد تا با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی فرآیند خرید یک محصول را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی تسهیل سازد
هدف ما این است که بتوانیم از طریق طراحی های باشکوه و سرویس ارسال مطمئن، تجربه ای خاطره انگیز را در ذهن مشتریان خود به یادگار جای دهیم.

بانک گل یک گل فروشی است که در بازار گل هست و ادرس سایتش هم https://www.bankgol.com است.

گل فروشی بانک زعیم

گل فروشی زعیم

سرویس آنلاین گل فروشی زعیم از سال ۹۰ شروع به فعالیت نموده است در وب سایتشان خود را چنین معرفی کرده اند

داستان گل های زعیم از زمانی شروع شد که بنیانگذار آن، مرحوم سید حسن زعیم در سال ۱۳۱۹ هجری شمسی وارد عرصه تولید گل و گیاه و درختچه های مثمر و غیر مثمر گردید و با متد بسیار ابتدایی شروع به تولید نمود.

پس از گذشت زمان اندکی، با تولید گلهای شاخه ای در باغچه ای کوچک فعالیت حرفه ای توسعه یافت.

در دهه ۴۰ محصولات تولید شده توسط کشاورزی زعیم گستره وسیعی از گیاهان، مانند ۳۰۰ نوع گیاه آپارتمانی و انواع مختلف ارکیده را پوشش داد و هم زمان برای اولین بار از سیستم آب گرم و شوفاژ به جای بخاری هاینفتی در گلخانه ها استفاده شد.

اما این کافی نبود، و توانست یک گلفروشی بزرگ در مرکز شهر تهران دائر نماید که تاکنون در زمره بزرگترین، مجهزترین و قدیمیترین گلفروشی های ایران است.

ادامه فعالیتها و گامهای نوآورانه بنیانگذار فقید توسط پسرانش دنبال می گردد. با بهره مندی از نیروهای مجرب ، سیستم های تولیدی بازمهندسی و نوسازی شده است. همچنین خط  تولید نشاهای فصلی با سیستم پیشرفته و کاملا مکانیزه سبد کالا و خدمات ما را جامعتر نموده است.

امیدواریم با یاری ایزد یکتا مسیر موفقیت را ادامه دهیم و در جهت تحقق آرمانهای مان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت گل و گیاه کشور و گل های زعیم گام برداریم

 در راستای تشویق مردم به ایجاد فضای سبز و مأنوس شدن با گلهای رنگارنگ که  می تواند طغیانهای روحی را تسکین دهد و انسانها دنیا را با نگاهی مهربانتر و زیباتر بنگرند ، گلهای زعیم با ایجاد این  وب سایت در سال ۱۳۹۰ گامی به جلو برای رسیدن به این هدف برداشته است.

برای دیدن وب سایت گل فروشی زعیم اینجا کلیک کنید

لطفا اگر تجربه خرید گل بصورت آنلاین داشته این در قسمت نظرات برایم بنویسید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *